Werken bij...

Kwaliteit is een van onze grootste pijlers binnen Kivido. Kwaliteit op het gebied van opvang, als ook kwaliteit naar kinderen en de ouder(s)/verzorger(s). Wij handhaven de geldende wetten en regels en maken gebruik van een intern kwaliteitssysteem. Dit systeem meet jaarlijks de klanttevredenheid. Alle uitkomsten nemen wij mee in de uitvoering van onze plannen voor de toekomst.

Kivido heeft 15 locaties in de Hoeksche Waard en werkt hard aan haar toekomst met nieuwe locaties. Naast kinderopvang bieden wij buitenschoolse opvang (BSO), peuteropvang, tussenschoolse opvang (TSO) en zwemles. Kivido kenmerkt zich door het afwisselende en uitdagende activiteitenaanbod. Door onze uiteenlopende samenwerkingsverbanden bieden wij diverse sportactiviteiten, uitstapjes en groepsactiviteiten. Van een tennisclinic tot stampen in de modder en uitdagende themaweken; bij Kivido kan het allemaal! 

Ben jij onze nieuwe, proactieve collega, die mee wil groeien met onze organisatie?
Vind jij werken aan de ontwikkeling van kinderen een uitdaging? 
Zie jij jouw toegevoegde waarde voor Kivido? 
Ben jij flexibel inzetbaar? Heb jij een rijbewijs? 

Stuur dan een CV en motivatiebrief t.a.v. Stefanie Verrijp naar info@kivido.nl 

Onze vacatures

Medewerker personeelsplanning

Voor uitbreiding op ons hoofdkantoor in Oud-Beijerland zijn wij op zoek naar een nieuwe collega voor onze personeelsplanning. Het betreft hier een duo baan. Jij bent samen met een andere collega verantwoordelijk voor de totale personeelsplanning van ca. 85 medewerkers voor ca. 24 locaties. Kivido opereert in de Hoekse Waard en staat bekend om kwaliteit, betrokkenheid en enthousiasme. Wij verzorgen dagopvang, buitenschoolse opvang, peuteropvang, tussenschoolse opvang, vakantieopvang en gastouderopvang. Onze belangrijkste pijlers zijn sport, beleving en partnerschap. 

Aanleiding 

Kivido is een hoogwaardige kinderopvangorganisatie in de Hoekse Waard. Wij streven naar een gezonde balans tussen hoge pedagogische kwaliteit en een gezonde onderneming. De laatste jaren zijn wij explosief gegroeid, in 2018 zijn wij mede daardoor ook gestart met een personeelsplanning programma. Gemotiveerd personeel is ons grootste goed, een goede personeelsplanning is daar een belangrijk onderdeel van. Een efficiënte planning levert een bijdrage tot een financieel gezonde organisatie. Wij zijn dan ook op zoek naar een daadkrachtige medewerker die in staat is om deze afwegingen goed te kunnen maken en zorgt dat wij een foutloze planning kunnen maken onder de voorwaarden van wet-/en regelgeving. Daarbij is een goed oog voor onze kwalitatieve uitgangspunten en een gevoel voor de situatie op de locaties belangrijk net zoals efficiency en effectiviteit. 

Doel van de functie 

Samen met je DUO collega ben je verantwoordelijk voor het maken van de personeelsplanning voor de diverse locaties. Jullie zijn op de hoogte van de organisatie behoefte en de menselijke maat en op basis daarvan is de personeelsinzet gebaseerd. Daarbij is ook de kostenbeheersing een belangrijk uitgangspunt zonder voorbij te gaan aan de wettelijke normen en de gewenste kwaliteit. Daarin moet steeds een balans gevonden worden. Dagelijkse fluctuaties door wisselende bezetting door bijvoorbeeld ziekte dienen direct, slagvaardig en creatief te worden opgelost. 

Taken/verantwoordelijkheden 

  • Optimaliseren van de personeelsplanning. 
  • Dagelijks bijstellen van de real-time personeelsplanning. 
  • Beheren en optimaliseren van de geautomatiseerde systemen. 
  • Vanuit een helicopterview continue afstemming tussen de collega’s van de kindplanning en de personeelsplanning. 
  • Motiveren en enthousiasmeren van collega’s om gezamenlijk tot een doeltreffende personele inzet te komen. 
  • Ideeën aandragen en uitvoeren om de personele lasten te verlagen, zonder voorbij te gaan aan wet-en regelgeving en de eigen kwaliteitseisen van de organisatie. 
  • Vervanging van duo collega bij vakantie. 
  • Dagelijkse verwerking van ouderverzoeken en daarop adequaat en efficiënt inspelen ten aanzien van de personeelsplanning. 

Profiel 

  • Prestatie-en resultaatgericht. 
  • Kennis en ervaring met geautomatiseerde (personeel) planning is een must. 
  • Daadkrachtig en eisend. 
  • Proactief en ondernemend. 
  • Altijd zoeken naar verbinding. 
  • Overtuigingskracht. 
  • Positieve instelling. 
  • Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid voor het verstrekken en opvragen van informatie. 
  • Integriteit bij het verwerken van vertrouwelijke en/of persoonsgegevens. 
  • Inzicht in alle processen die relevant zijn voor de planning. 
  • Stressbestendigheid in verband met werkzaamheden die onder tijdsdruk staan en waarbij verstoring een rol kan spelen. 
  • Sterk cijfermatig en analytisch inzicht voor het maken van planningen. 
  • Proactieve, adviserende en resultaatgerichte houding richting collega’s. 
  • HBO werk-en denkniveau. 

Wij bieden: 

  • 20-24 uur per week verdeeld over 3 werkdagen, waarvan in ieder geval de woensdag en de vrijdag; 
  • salariëring volgens CAO Kinderopvang schaal 7; 
  • een groeiende en professionele organisatie met een prettige ongedwongen werksfeer. 

Herken jij je in de volgende steekwoorden? 

  • Actief 
  • Zelfstandig 
  • Accuraat 
  • Stressbestendig 
  • Humor 
  • Je deinst niet terug voor een beetje weerstand. 
  • Je kunt zelfstandig problemen analyseren en een oordeel vormen. 
  • Je hebt overtuigingskracht. 
  • Je denkt altijd vanuit een oplossing. 
  • Je bent een echte team player. 

Spreekt deze vacature je aan, stuur dan je sollicitatiebrief en CV voor 24 augustus 2018 naar info@kivido.nl

Procedure: 1e gesprekken in de week van 3 september 

Pedagogisch Medewerker


Voor diverse locaties in de Hoekse Waard zijn wij op zoek naar pedagogisch medewerkers allround. 

Wij zoeken mensen met passie die creatief en enthousiast met hun werk bezig zijn.  Die goed in een team kunnen functioneren maar ook zelfstandig op een kleine locatie kunnen werken. Wij waarderen betrokkenheid en een open houding. Jullie zijn van invloed op de ontwikkeling van de kinderen en zorgen voor een goede basis op de BSO en/of het KDV. Kivido biedt meer dan opvang alleen, wij zijn ons bewust van onze verantwoording en zoeken mensen die deze verantwoording met ons willen delen. Maar die ook vooral in staat zijn om kinderen een plezierige en inspirerende tijd te bieden gedurende de opvang.  

 Wil jij deel uitmaken van ons team en voldoe je aan de volgende eisen:

  • Vakdiploma van bijvoorbeeld: sociaal pedagogisch werker (niveau 3 of 4), Pedagogisch medeweker (niveau 3 of 4) Onderwijsassistent, leraar basisonderwijs (PABO), Sociaal Pedagogisch hulpverlening (SPH), Pedagogiek, Sport- en bewegingsleider (niveau 3 of 4).
  • VVE-certificering.
  • Kennis van de ontwikkelingsfasen van een kind 0-12 jaar.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Relativeringsvermogen, doorzetter en een leuke collega.
  • Flexibel en betrouwbaar.
  • Goede schriftelijke vaardigheden. Een pré is het bezitten van de taaltest.
  • Rijbewijs en bereid kinderen in onze bedrijfsauto’s te vervoeren.
  • Minimaal 3 dagen beschikbaar

 Wij bieden:

  • Een contract van minimaal 5 uur.
  • Een leuke organisatie die open staat voor veranderingen.
  • Salaris conform cao Kinderopvang schaal 6.
  • Opleidingstrajecten
  • Mogelijkheid tot vaste aanstelling.

De sollicitatieprocedure bestaat uit één gespreksronde, een dag meedraaien in het KDV en een middag op de BSO en een arbeidsvoorwaardengesprek. Ook zullen er referenties worden opgevraagd.

Interesse: mail jouw motivatie en CV naar info@kivido.nl

Pedagogisch Medewerker Sport

Wij zoeken collega's voor onze sportactiviteiten:

Wij zoeken mensen met:

  • Diploma sport en bewegen, niveau 3 of 4.
  • Diploma sport- en bewegingsledier, niveau 3.
  • CIOS algemeen sportleider/ster.
  • Bij voorkeur aangevuld met diploma Zwemleider A.

 Wij bieden:

  • Een contract van minimaal 5 uur.
  • Een leuke organisatie die open staat voor veranderingen.
  • Salaris conform cao Kinderopvang schaal 6.
  • Opleidingstrajecten
  • Mogelijkheid tot vaste aanstelling

De sollicitatieprocedure bestaat uit één gespreksronde, een middag meedraaien op de BSO en een arbeidsvoorwaardengesprek. Ook zullen er referenties worden opgevraagd.

Interesse: mail jouw motivatie en CV naar info@kivido.nl

Medewerker Tussenschoolse Opvang

Wij zijn voor onze TSO locaties op zoek naar enthousiaste overblijfkrachten!  

De werkzaamheden bestaan uit:  

  • het zorg dragen voor het welzijn van de kinderen die gebruik maken van de tussen schoolse opvang;
  • het houden van toezicht;
  • het aanbieden en stimuleren van (sport-) activiteiten;
  • het zorg dragen voor de ruimte en het speelmateriaal;
  • het uitvoeren van lichte huishoudelijke taken welke voortvloeien uit de verzorging voor de kinderen, de ruimte of het speelmateriaal; 
  • handelend optreden bij ongelukjes/ongevallen. 

Wij zoeken iemand die minimaal beschikbaar is op donderdag tussen 11.45 uur en 13.00uur.
Wij bieden een ruime vergoeding van € 6,75 per keer (dit is inclusief alle overlegmomenten etc. tijdens het schooljaar).  

Het is ook mogelijk om u op te geven als invalkracht. Zo bent u niet wekelijks aan de beurt, maar kunnen we bij afwezigheid van vaste overblijfkrachten een beroep op u doen!  

Heeft u interesse of wilt u vrijblijvend wat meer informatie, dan kunt u contact opnemen met:  

Nathalie Bloem
Maseratilaan 14a
3261 NA Oud-Beijerland
0186-620342
n.bloem@kivido.nl 

Gastouderbureau Kivido BV

Werken met kinderen binnen uw vertrouwde omgeving? Word gastouder!

Gastouders ontvangen een vergoeding van € 4,-- per uur per kind.  

Als gastouder werkt u in uw eigen huis met kinderen.  

Dagen en tijden altijd in overleg.  

Karin Commijs
Maseratilaan 14a
3261 NA Oud-Beijerland
0186-641223
k.commijs@kivido.nl 

Praktijkopleiding Kivido BV

Ben jij op zoek naar ontwikkeling, ervaring én opbouw van jouw CV? Meld je dan aan als stagiaire bij Kivido en bouw aan jouw en onze toekomst!

Kerstin Hense-Buisman
Maseratilaan 14a
3261 NA Oud-Beijerland
praktijkopleider@kivido.nl   

Oudercommissie Kivido BV

Binnen Kivido hebben wij een, met zorg samengestelde, oudercommissie bestaande uit actieve ouders die betrokken zijn bij het wel en wee van Kivido. Zij behartigen de belangen van de ouders en zijn betrokken bij het organiseren van een aantal activiteiten van Kivido. De oudercommissie mag daarnaast het management adviseren ten aanzien van verschillende beleidsonderwerpen. De oudercommissie vergadert elke tweede dinsdag van de maand. Nieuwe leden zijn van harte welkom! 

Oudercommissie
Maseratilaan 14a
3261 NA Oud-Beijerland
s.verrijp@kivido.nl